SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Hvala, ker delite in širite, PIK fashion

Splošni pogoji poslovanja in uporabe strani pikfashion.si

Splošni pogoji poslovanja in uporabe strani pikfashion.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino upravljam PIK FASHION. šivanje unikatnih oblačil in tisk

Nina Vidmar s.p., Dunajska cesta 52 a, 1225 Lukovica

GSM: 070 355 722

Koda za razvrščanje: GDSV

IBAN: DE20100110012625548215

BIC: NTSBDEB1XXX

  1. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s pravno-poslovno sposobnimi osebami, starejšimi od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnikov.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Ponudba blaga, ki je objavljena na strani pikfashion.si, velja do odprodaje zalog. S sklenitvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Prodaja in dostava blaga velja za ozemlje Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.

2. Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj se DDV ne obračunava na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV). Cena ne vključuje dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Zagotovljene so za dan naročila in se lahko brez predhodnega obvestila dnevno spremenijo.

Kljub naporom ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

3. Dostava

Dostava s Pošto Slovenije. Stroške poštnine in pakiranja krije kupec.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob naročilu blaga. Izjema je naročilo posameznih izdelkov, ki imajo poleg opisa opombo »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava« ali naročilo v času jasno časovno opredeljene akcije »poštnina je za vse izdelke brezplačna« ali če je bilo predhodno med kupcem in ponudnikom dogovorjeno drugače.

Za izdelke na zalogi, je predvidena dostava 1-5 delovne dni. Pri izdelkih po naročilu pa predvidoma 7 delovnih dni, oz po dogovoru ob oddaji naročila.

4. Možnosti plačila

Naročeno blago kupec poravna po predračunu na poslovni račun ponudnika.

5. Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik lahko izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini pikfashion.si ali preko e-pošte.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so podatki o izdelkih in količini, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Pri naročilih oz oddanih povpraševanjih na e-pošto, morate nujno navesti ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno št. in e-naslov; ime artikla in ostale potrebne specifikacije, kot so barva, velikost itd.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina pikfashion.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V primeru, da je kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino nakažem naslednji delovni dan.

6. Vračilo ali menjava blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Personaliziranih izdelkov ni mogoče vrniti. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.

Rok vračila začne veljati naslednji dan po prevzemu izdelkov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči po e-pošti.

Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti nerabljen in nepoškodovan, v original nepoškodovani embalaži; torej ne sme biti nošen, opran ali kakorkoli prirejen osebnim potrebam. Če izdelek ne ustreza tem pogojem, vračilo in/ali zamenjava nista možna.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe).

Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo kupnine mora biti izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik opozarja, da se vračilo prejete kupnine zadrži do dejanskega prejema vrnjenega blaga.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Vse potencialne nepravilnosti oz. reklamacije ponudnik rešuje v sodelovanju s kupcem na za oba najboljši možni izid.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter vašo številko TRR-ja. Ko prejmemo paket vam vrnemo kupnino na vaš TRR, brez stroškov pošiljanja.

Personaliziranih izdelkov, narejenih po želji in merah kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.

7. Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

8. Reklamiranje artikla

Reklamacija artikla je mogoča s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.

– če se na vašem izdelku pojavi napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite po elektronski pošti.

– v elektronski pošti čimbolj nazorno opišite/pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišite svoje podatke (ime in priimek, ter naslov) in kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o reševanju reklamacije.

– za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Poleg izdelka priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosim da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo do nas prispel nepoškodovan.

– ko bo izdelek prispel na naš naslov, da bomo pregledali glede na vsebino opisane napake, nato pa vas v najkrajšem možnem času kontaktirali in seznanili z postopkom. Vkolikor je reklamaciji ugodeno, vam lahko ponudimo popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine, vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

9. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni poštni naslov in druge naslove.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ki se tiče konkretnega naročila, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema, s katerim opravlja naročila.

10. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

11. Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oz. bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; ko je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem izdelku.

12. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja, ki spletno trgovino tudi upravlja.

Vsebine, objavljene v spletni trgovini, so last podjetja in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja. Včasih se zgodi, da ponudnik ne more zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov.

Ponudnik bo vsa opozorila sprejel resno in takoj popravil objavljene informacije. Ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevne spremembe vsebin in napak v cenah in napisanem besedilu.

Z uporabo spletne trgovine uporabnik potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Ponudba blaga, ki je objavljena na strani pikfashion.si, velja do odprodaje zalog. S sklenitvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Prodaja in dostava blaga velja za ozemlje Republike Slovenije. Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.

2. Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj se DDV ne obračunava na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV). Cena ne vključuje dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Zagotovljene so za dan naročila in se lahko brez predhodnega obvestila dnevno spremenijo.

Kljub naporom ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

3. Dostava

Dostava s Pošto Slovenije. Stroške poštnine in pakiranja krije kupec.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob naročilu blaga. Izjema je naročilo posameznih izdelkov, ki imajo poleg opisa opombo »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava« ali naročilo v času jasno časovno opredeljene akcije »poštnina je za vse izdelke brezplačna« ali če je bilo predhodno med kupcem in ponudnikom dogovorjeno drugače.

Za izdelke na zalogi, je predvidena dostava 1-5 delovne dni. Pri izdelkih po naročilu pa predvidoma 7 delovnih dni, oz po dogovoru ob oddaji naročila.

4. Možnosti plačila

Naročeno blago kupec poravna po predračunu na poslovni račun ponudnika.

5. Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik lahko izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini pikfashion.si ali preko e-pošte.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so podatki o izdelkih in količini, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Pri naročilih oz oddanih povpraševanjih na e-pošto, morate nujno navesti ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno št. in e-naslov; ime artikla in ostale potrebne specifikacije, kot so barva, velikost itd.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina pikfashion.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V primeru, da je kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino nakažem naslednji delovni dan.

6. Vračilo ali menjava blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Personaliziranih izdelkov ni mogoče vrniti. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.

Rok vračila začne veljati naslednji dan po prevzemu izdelkov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči po e-pošti.

Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti nerabljen in nepoškodovan, v original nepoškodovani embalaži; torej ne sme biti nošen, opran ali kakorkoli prirejen osebnim potrebam. Če izdelek ne ustreza tem pogojem, vračilo in/ali zamenjava nista možna.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe).

Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo kupnine mora biti izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik opozarja, da se vračilo prejete kupnine zadrži do dejanskega prejema vrnjenega blaga.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Vse potencialne nepravilnosti oz. reklamacije ponudnik rešuje v sodelovanju s kupcem na za oba najboljši možni izid.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter vašo številko TRR-ja. Ko prejmemo paket vam vrnemo kupnino na vaš TRR, brez stroškov pošiljanja.

Personaliziranih izdelkov, narejenih po želji in merah kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.

7. Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

8. Reklamiranje artikla

Reklamacija artikla je mogoča s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.

– če se na vašem izdelku pojavi napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite po elektronski pošti.

– v elektronski pošti čimbolj nazorno opišite/pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišite svoje podatke (ime in priimek, ter naslov) in kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o reševanju reklamacije.

– za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Poleg izdelka priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosim da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo do nas prispel nepoškodovan.

– ko bo izdelek prispel na naš naslov, da bomo pregledali glede na vsebino opisane napake, nato pa vas v najkrajšem možnem času kontaktirali in seznanili z postopkom. Vkolikor je reklamaciji ugodeno, vam lahko ponudimo popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine, vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

9. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni poštni naslov in druge naslove.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ki se tiče konkretnega naročila, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema, s katerim opravlja naročila.

10. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

11. Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oz. bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; ko je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem izdelku.

12. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja, ki spletno trgovino tudi upravlja.

Vsebine, objavljene v spletni trgovini, so last podjetja in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja. Včasih se zgodi, da ponudnik ne more zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov.

Ponudnik bo vsa opozorila sprejel resno in takoj popravil objavljene informacije. Ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevne spremembe vsebin in napak v cenah in napisanem besedilu.

Z uporabo spletne trgovine uporabnik potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Povej naprej 🙂

0
VAŠ KOŠARICA
  • No products in the cart.